Followers

Saturday, October 10, 2009

BE UR SELF!!



salam...


rase da lame x update blog, x tau nk tulis ape.. sbb dalam mase tdkat ni byk mslh yang mnimpa aku..hmm, hanye org2 y tetentu je tau..kdg, aku senyum,ketawe, nk ngs pun ade..tapi x ngs lg la..x standard r ngs psl bende ni..huhu..n tbe2 nk mjerit dalam ati "be ur self!!".. aku tujukan untk diri aku sndiri..aku memg x mcm kwn2 aku kat dq tu..hanye org2 yang mgnali aku tau sape diri aku y sebenar..mgkn klu tgk gambo kuarge aku, bole tau sket2 kot..tapi aku x salahkan dyorg..malah aku rase btuah mmiliki mrk.. hanye diri ku yang patut dpersoalkan.. mengapa aku bgini..kdg2 aku lihat diriku, em, x mcm adik bradik usrah aku pun,, n x layak pun bersame mrk.. tapi aku tau ade hkmahnye..xkanla dlm usrah sume nk diam2, ckp skema jek!..huhu.. tapi, kdg2 aku psoalkan lg, "knape aku x mcm dyorang, x baik mcm dyorg, dyorang byk ilmu, thiqoh, x slalu men2.." aku ni mcm budak2 je..ilmu pun x byk..hmm..stiap manusia ade klbhannye kan.. tapi setiap kebaikan kita harus contohi, n setiap kelemahan diri kita, patut dperbaiki..


pape pun slaula pecaye diri sndiri n hargailah diri kita..n sebaek2 manusia adalah y melkukan kesilapan n segera bertaubat.. n d mos important, i really need supports and any comments from anyone..especially sape2 y anggap sy ni kwn..tgo la sy ape2 pun, insyaaAllah, sy cube untuk mnerima wlu pahit mcm mane pun..n sy memohon seribu kemaafan kepada sesiapa y pernah disakiti oleh saya..sejak dulu hingga kini..terima kasih kerana mengenali diri y bernama "nurfaezza binti mohamad"..




..'asif 'ala kulli hal'..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...