Followers

Saturday, August 29, 2009

SOFWATUL HUMAIRA...




sape ek 'sofwatul humaira'??
hmm...juz org2 tertentu jek tau...hehe
famous tau budak2 ni..
kamilah power rangers y terkini... tapi..
tugas kami x same ngan power rangers y kat tv tu..
tugas kami LEBIH BESAR!!
PENYAMBUNG MATA-MATA RANTAI PERJUANGAN RASULULLAH..
nilah usrah kesayangan saya kat darul quran..
ukhwah kami telah diRIBATkan sejak kali pertama kami bertentang mata..
tapi waktu kali pertama kami dipertemukan, sy rase x selesa sbnanye..
"ni ke usrah aku?emm..malunye aku ngan dyorang..rmi budak imtiaz plak 2..ade yang dah hfl kat skolah..y x boleh tahan ngan sorg budak ni..nk tau name nye sape??
'SITI 'AISHAH JAUHARA BT SURTAHMAN'..HUH!!em..mule2, malu sgt nk bsuare ble dlm usrah..hehe..tapi sy sempat gak cari geng sy..hehe..nk tau sape?? 2 ANK IBRAHIM MOHD YUNOS 2 N CT KHADIJAH ABAS..2 la geng sy pd mule2nye..ape yang kami buat mestila x bole bgtau..hehe..tapi ble da lame2, alhamdulillah Allah telah menyatukan hati2 kami.. nilah ukhwah yang btol2 sy penah rase...uhibbuhunna jiddan2..semoga ukhwah yang diikat pd jalan mu ini Ya Allah akan sentiasa berkekalan hingga ke akhirat...Allah telah sebut di dalam kitabnya y mulia.."sahabt2 karib, mereka akan menjadi musuh antara mereka KECUALI org2 y bertaqwa"
'semoga kita menjadi golongan orang2 yang bertaqwa'
amiiiin....

2 comments:

aishah jauhara said...

salam..
x yah le nak promote nama..he..
hang ada dendam dengan adik ye??

nurfaezza said...

bkn dndam...sayaaang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...