Followers

Friday, September 10, 2010

TV RAYE! LAPTOP???


ni la tv raye..
hehe...
setelah sekian lama nak beli tv, dengan keberkatan hari raya la baru dapat beli=)

sebelum ni tv nye da rosak da kale nye..
sume gambar yang keluar warnenye oren jek..hihi=)

waktu bulan puase nampak makanan kat tv sepatutnye terliur, tapi disebabkan sume warnenye same je, dapatla jaga imannya=)

tapi...(ade tapinye tu)

bile nak beli laptop aku????
huh!....
bertahan2!
sabar je laa....
mak kate sebelum aku g gombak akn dapat laptop,
ude aku saje jek nak buat aku sakit hati,
sakat kate x jadi nak beli laptop...
geram je awal2 raye buat aku sakit hati..
hish....
sabarlah dapat abg gini....
pah tu, dah sakitkan hati org nak gurau2 plak ngan org..
.......LELAKI.....
dah memang sifatnye begitu..
x berperasaan@buat2 x tahu..
tapi abg aku jugak=)

tapi, ape2 pon doakanla aku dapat laptop ek..
hehehe...=)

4 comments:

..::[KHaiYoE NaeM]::.. said...

la.. kumpul duit sendiri.. lpas tue beli la laptop... hehehe...

nurfaezza said...

hmm..nak kumpol alamatnye lame lagi la sy nak dapat..da graduate baru dpt etek..=)

نور عين *Cahaya Mata Kegembiraan* said...

akak,, dah xlama dah la tu nk dapt laptop law tv besar tu dah sampai umah.. tgu beztime time kot... hehe

nurfaezza said...

hehehe..ye ke ain...
harapnye begitula~
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...