Followers

Sunday, August 22, 2010

3 minggu lagi.............


sedang duduk kesorangan, tiba2 tersentak, dan berkata..
"ya Allah!! tinggal 3 minggu lagi berada di bumi nilai ni!"

terfikir, macam mana la nanti bila tibanya waktu tu..
selalunye aku ni susah nak menerima perpisahan,
waktu nak berpindah dari pj ke nilai pun, macam tu jugak.
berpisah dengan sahabat2 seperjuangan DQ.

2 minggu cuba untuk memujuk diri dan dipujuk oleh adik aishah jauhara.
dia rilek saja.nampak sangat la kan adik saya tu lebih matang dari saya.

hmmm...
macam mana nanti???

.....................

tiba2, teringat pulak..

ape yang aku dah lakukan sepanjang aku duduk di uia nilai??
adakah aku memberi manfaat kepada kawan2ku?? sahabat2ku??
ataupun aku hanya memberi beban kepada mereka??


tapi bagiku,
banyak yang aku dapat bersama sahabat2 di nilai..
mereka umpama adik beradik bagiku..
tempat aku gembira, meluahkan kesedihan..
seronok bersama adik beradik yang sentiasa memahami dan mengasihi..
walaupun penat bekerja, tetapi ukhwah atas dasar aqidah ni dapat mengatasi segalanya..


sayang kamu semua kerana Allah...
terima kasih kerana sudi menjadi sahabat kepada Nurfaezza binti mohamad.

terima kasih kerana sudi menerima segala kelemahan & kecacatan ku sebagai seorang yang bergelar insan.

kesensitifan aku..

gurauan aku yang terlebih2(hehe)

terima kasih & asif 'ala kulli hal..


sekarang ni aku harus memikirkan pula bagaimana aku di gombak nanti..

semoga aku sentiasa thabat di dalam perjuangan..

bersediap sedia untuk terbang ke gombak!!




























6 comments:

Mahallah Sumayyah.. :) said...

Salam sejahtera ke atasmu, wahai kekasihku.. :)

Ada perkara yang ingin hamba coretkan di sini, akan tetapi masa tidak berapa mengizinkan. Hanya mesej ringkas ni yang mampu ku tinggalkan.

'Isbiri ya ukhti..'

InsyaAllah, jika ada keizinan dariNya, akan ku singgah semula ke teratak ini untuk berkongsi rasa, namun saat ini ku hanya mampu meninggalkan jejak tanda ingatanku padamu selamanya.

ateh : skema sokmo la adik ni..

I know what u want to tell about me.. ^^

Baiklah ukhtiku, hamba ingin mengundur diri buat seketika, kerana....kerana....assignment, sahabatku sudah menunggu ketibaanku.

Moga bertemu lagi, dengan izinNya.

Barokillah ya ukht.. :)

nurfaezza said...

huhu..x tahan la adek ni..
punye la takut nak bace..skema sangat kot..huhu=)
'ala kulli hal, syukran kathir..

SAIYIDATUS-SAKINAH MOHD AIZAN said...

salam.....hm.....da nak gi gombak.......tata.....jgn lupekan kami.....................

nurfaezza said...

hmm..kami tu y akn lupekan aku di gombak...huhuhu

SAIYIDATUS-SAKINAH MOHD AIZAN said...

InsyaAllah..................kami xakan lupakan di dalam doa..................................................

nurfaezza said...

banyak ngat titik tu..
ma ma'naha???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...